"Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо сьогодні навчати так, як навчали цього вчора!" Джон Дьюї

Педагогічна скарбничка

Вислови про літературу

Методичні прийоми з вивчення нової теми
1. Понятійні диктанти
Учитель диктує або учні виписують зі словника необхіді поняття або їх визначення.

2. Термінологічна розминка
Учням, поділеним на мікрогрупи, даються два-три поняття. Завдання учнів — записати декілька визначень кожного поняття і потім захистити свою точку зору.

3. "М’яч зі словами"
Кидаючи м’яч, учитель (або учні) називає термін, а той, до кого м’яч потрапив, дає стисле пояснення про що йдеться.

4. Театр "Мім"
Усі учні читають навчальний матеріал за певний проміжок часу, визначений учителем. Клас ділиться на дві команди. Учасники однієї команди мають зобразитибудь-яке речення чи абзац пантомімою, а інша команда — здогадатися і пояснити, про що саме йдеться. Потім інша команда відтворює текст, а друга вгадує.

Методичні прийоми для узагальнення та систематизації знань
1. Репортери
Учитель пропонує учням уявити себе в ролі репортерів і записати на окремому аркуші найбільш цікаве, на їхній погляд, запитання до тексту.
Усі аркуші здаються вчителю, який пропонує учням витягнути по черзі аркуші із питаннями й уявити, що в них беруть інтерв’ю.

2. Створи тест
Поясніть правила і принципи складання тестів, покажіть на прикладах, як це зробити правильно.Кожен тест необхідно супроводжувати варіантами відповідей і фактичними відповідями.

3. Крокодил
Учні діляться на дві команди. Один з учнів демонструє дослід, явище з допомогою міміки й жестів, без слів чи обладнання. Переможе команда, котра швидше розгадає показане.

Немає коментарів:

Дописати коментар