Урок 1 Роберт Бернс "Моє серце в верховині"
1. Робота з підручникомс. 176 - 177 біографія письменника
с. 178 вивчити напам'ять вірш
Урок 2 Джанні Родарі "Листівки з видами міст"
1. Робота з підручником:с. 188-189 прочитати біографію письменника
с. 190-191 вірш прочитати
2. Виконати письмово в зошиті завдання: Яку листівку з краєвидом України ви б послали своєму другові за кордон? Поясніть свій вибір. Опишіть словами цю листівку.
Урок 3 Мацуо Басьо. Хайку
1. Перегляньте відеоурок.
2. Роздивіться опорні схеми "Жанр хайку" та "Уявлення японців про красу" подані на другому форзаці вашого підручника. Прокоментуйте їх.
3. Самостійно складіть 2-3 хайку, дотримуючись законів цього жанру. Створіть малюнки до власних віршів.
Урок 4 Рей Дуглас Бредбері "Усмішка"
1. Опрацювати матеріал в підручнику с. 194-195 або відсканувавши QR-код
і записати відомості в зошит.
2. Прочитати оповідання "Усмішка" с. 196-200 в підручнику.
3. Для аналізу твору передивіться відео
Урок 5 Образ Тома, його динаміка
1. Заповнити паспорт-анкету головного героя в зошиті
2. Дати відповіді на питання, зробивши проект
Урок 6 Роберт Шеклі "Запах думок"
1. Опрацювати матеріал в підручнику с. 203-204, скласти сенкан про письменника.2. Прочитати твір "Запах думок" с. 204-215.
3. Складіть письмово власне оповідання про пригоди Ліроя Кліві на іншій планеті. Створіть малюнки до свого твору.
Урок 7
Урок 8 Міхаель Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас"
1. Опрацювати біографію письменника с. 229-230
2. Прочитати твір с. 231-246
3. Виконайте творче завдання:
-------усно опишіть головних героїв твору
-------намалюйте маршрут подорожі персонажів, дайте оцінку їхнім діям.
Немає коментарів:
Дописати коментар