"Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо сьогодні навчати так, як навчали цього вчора!" Джон Дьюї

2 (6) клас

Урок 1  Роберт Бернс "Моє серце в верховині"

1. Робота з підручником
с. 176 - 177 біографія письменника
с. 178 вивчити напам'ять вірш

Урок 2  Джанні Родарі "Листівки з видами міст"

1. Робота з підручником:
с. 188-189 прочитати біографію письменника
с. 190-191 вірш прочитати
2. Виконати письмово в зошиті завдання: Яку листівку з краєвидом України ви б послали своєму другові за кордон? Поясніть свій вибір. Опишіть словами цю листівку.


Урок 3  Мацуо Басьо. Хайку


1. Перегляньте відеоурок.
2. Роздивіться опорні схеми "Жанр хайку" та "Уявлення японців про красу" подані на другому форзаці вашого підручника. Прокоментуйте їх.
3. Самостійно складіть 2-3 хайку, дотримуючись законів цього жанру. Створіть малюнки до власних віршів.


Урок 4 Рей Дуглас Бредбері "Усмішка"

1. Опрацювати матеріал в підручнику с. 194-195 або відсканувавши QR-код
і записати відомості в зошит.
2. Прочитати оповідання "Усмішка" с. 196-200 в підручнику.
3. Для аналізу твору передивіться відео


Урок 5  Образ Тома, його динаміка

1. Заповнити паспорт-анкету головного героя в зошиті
2. Дати відповіді на питання, зробивши проект

Урок 6 Роберт Шеклі "Запах думок"

 1. Опрацювати матеріал в підручнику с. 203-204, скласти сенкан про письменника.
2. Прочитати твір "Запах думок" с. 204-215.
3. Складіть письмово власне оповідання про пригоди Ліроя Кліві на іншій планеті. Створіть малюнки до свого твору.

  Урок 7 

1. Дати відповіді на питання тесту тут


Урок 8 Міхаель Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас"

1. Опрацювати біографію письменника с. 229-230
2. Прочитати твір с. 231-246
3. Виконайте творче завдання: 
-------усно опишіть головних героїв твору
-------намалюйте маршрут подорожі персонажів, дайте оцінку їхнім діям. 

Немає коментарів:

Дописати коментар